30.07.15

Aasta pildis

Mu Rootsi minekust on peaaegu terve aasta möödas, nii et ma mõtlesin natuke pilte postitada. Rohkem teisest semestrist, sest esimesel semestril ma olin blogimises veel küllaltki tubli.

Kui ma Rootsi kohale jõudsin
Kui Mann ja Laura mul külas käisid

Kui ma Staffanstorpist Lundi kolisin

Kui ma panda olin

Kui ma jõulude ajal Eestis käisin

Kui Lundis ilmad ilusaks läksid

Kui ma salaorganisatsiooniga liitusin

Kui ma minion olin

Kui me Parentesenis palli mängisime ja kogu hoovi prahti täis loopisime

Kui mul ajutiselt musta värvi juuksed olid

Kui ma uue bestika leidsin

Kui ma Erikuga Kopenhaagenis käisin ja me parimat hommikusööki sõime

Kui me sõpradega eksprompt öösel randa läksime ja enne McDonald's-ist läbi käisime

Kui inimesed ära sõitma hakkasid

Kui me sõpradega ilusa järve ääres käisime

Sellest saab rohkem pilte, sest nii ilus oli

Ei, nagu tegelt ka, vaata kui ilus

Kui ma Harry and the Pottersi kontserdil käisin 

Ja lõpetuseks, kui ma Leedus käisin
See oli mu esimene aasta ja ma üritan teisel aastal paremini blogida, aga lubada ei saa midagi.

1 kommentaar:

  1. Nagu näha, siis sa ikkagi tegid mingeid lahedaid asju, millest varem ei kirjutanud. Pilte võid ikka postitada, kui ei viitsi midagi kirjutada. :P

    VastaKustuta